جراحی پلک

Wiki Article

انواع بلفاروپلاستی: جراحی پلک بالا و پایین است. افتادگی پلک برای برخی به دلیل افزایش سن و در برخی به خاطر ارثی بوجود آمده است. جراحی پلک بالا چیست؟

برخی از افراد به دلیل داشتن بیماری‌های خاص نمی‌توانند بلفاروپلاستی را انجام دهند؛ البته این موضوع بستگی به نظر پزشک دارد و باید در جلسه مشاوره‌این موارد را با پزشک خود مطرح کنید. این افراد عبارت‌اند از:

اغلب متقاضیان بلفاروپلاستی، بعد از عمل جراحی رضایت کافی و کامل از چهره ی خود دارند و این عمل را راهی برای جبران جوانی و افزایش جذابیت خود می دانند.

از مصرف داروهایی که می‌توانند باعث ایجاد التهاب در چشم شوند خودداری کنید.

لازم به ذکر است، معمولا بلفاروپلاستی پایین، نیازمند بی هوشی است.

خطرات، مزایا و نحوه مراقبت های بعد از جراحی توضیح داده خواهد شد. مهم این است که جراح اهداف شما را درک کرده و انتظارات شما را برآورده کند. پس از آن تعیین می کند که کدام روش برای شما مناسب است.

دکتر افسانه ثنایی در ترفندهایی برای درمان سریع فرورفتگی جای جوش

اما این تنها تاثیری نیست که افتادگی پلک می‌تواند بر روی بدن ما داشته باشد؛ این مشکل می‌تواند سلامت ما را هم تحت تاثیر قرار داده و در عملکرد چشم‌ها و بینایی اختلال ایجاد کند. در این مواقع از روشی به نام بلفاروپلاستی استفاده می‌شود که می‌تواند به طور معجزه‌آسایی این مشکل را برطرف کند؛ اما بلفاروپلاستی چیست و چه تاثیری بر روی پلک چشم دارد؟ با ما همراه باشید تا همه اسرار این شیوه درمانی را با شما در میان بگذاریم.

پس از انجام عمل بلفاروپلاستی و ایجاد تغییر مورد نظر، جراح برش ایجادشده را با استفاده از بخیه‌های بسیار ظریف خواهد بست.

این عمل جراحی برای از بین بردن افتادگی و اصلاح پوست پلک بالا صورت می پذیرد. گاها در این عمل جراحی نیاز است تا قسمتی از بافت چربی حذف شود.

 آیا بلفاروپلاستی می تواند چربی و پف عمل جراحی پلک زیر چشم را نیز از بین ببرد؟

استفاده از کرم های تجویز شده ی پزشک متخصص: از این کرم ها در محل جراحی استفاده کنید.

به تفکیک پلک بالا و پلک پایین به عوارض ناشی از بلفاروپلاستی پرداختیم.

انواع لمینت دندان

Report this wiki page